Lite från min måndag.

Hej! Hoppas ni har haft en fin måndag. Jag vaknade, tittade ut på det grå vädret och tänkte att lite färg kan ju inte skada. Kände spontant att jag vaknade upp i 70-talet när jag tog på mig mörkblå jeans, knall rödorange blus och matchade med blå nagellack.
 
Det här är min stora morgonrutin: smink, kaffe och en podd i badrummet. ÄLSKAR det. Känner att jag vaknar sakta men säkert under den här tiden. Titta vilken fin mugg jag fick av Regina! Fick denna med ett S och en likadan med D. När jag lade upp bild på dem på min instagram fick jag en del kommentarer som undrade varför jag har muggar det står SD på?! Haha, S:et är då för Sofie och D:et är för Dan.
 
Har sedan jag kom hem från jobbet mestadels tittat på den tredje säsongen av Netflix serie Love. Älskar den, tycker den är så fin.
 
Imorgon är det tisdag och sedan är det nästan helg igen. Fint som 17.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0