Pink Party: Linas 30-års fest

I lördags åkte jag och Dan hem till Carro och Johan för middag och lite vin. Vi alla fyra skulle sedan på fest i Kirseberg för Lina som fyllde 30. Vid 18-tiden tog vi en taxi genom stan.
 
Och hamnade här! I en pyntad festlokal. Festtemat var rosa, guld och glitter!
 
Det bjöds på fördrink.
 
Och rosa godis såklart.
 
Födelsedagsbarnet själv!
 
Fina Carro.
 
Johan.
 
Vi minglade och pratade.
 
Jag och Dan <3
 
Sedan blev det dags för lekar. Vi började med personbingo. Vi skulle hitta vilken person på festen som passade med olika påståenden. Perfekt sätt att få folk att börja prata med varandra!
 
Det gick sådär för mig, men roligt var det.
 
Vi fortsatte mingla, dansa och leka lekar.
 
Och tog fina bilder framför den uppsatta fotoväggen.
 
Sedan spelade vi quiz och Lina öppnade sina paket.
 
Sist, men såklart inte minst, prosecco- och ölpong. Mitt lag var så duktiga på detta och vann över alla, woho! Hade så roligt på festen och var inte hemma förrän halv fyra. Tack för en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh personbingot ska jag minnas tills vår nästa fest! Så kul grej ju 😁😍

Svar: Ja, jätteroligt faktiskt! :)
Sofie Strandberg

2018-03-22 @ 23:03:53

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0