Sniph – Prenumerera på parfym

Vet ni! Jag har börjat prenumerera på en parfymtjänst. Så himla bra grej! För en månad sedan stod jag på Åhléns och luktade på så många olika parfymer att jag fick ont i huvudet, kunde inte bestämma mig. Så jag gick hem tomhänt. När jag sedan hörde om Sniph via en podd tänkte jag att det här låter ju toppen!
 
Så man väljer en kategori av deras olika dofter som man tror kan passa en bäst. Jag valde Female Classics och 8 ml. Sedan skickas det en gång i månaden hem ett litet paket med en ny doft.
 
Tillsammans med ett litet vykort med info om parfymen.
 
Den här månaden fick jag en som luktar vanilj, puder och apelsinblomma. "Weekend here we come", låter helt perfekt tycker jag.
 
De kommer i fina små behållare som lätt får plats i väskan. Har än så länge två styck som jag tycker mycket om och varierar mellan. Perfekt om man som mig är ganska velig och vill testa lite olika sorter. Varsågoda för tips!

Kommentarer
Postat av: Joanna - Livet med Aspergers syndrom & Bipolär sjukdom typ 2

Vilken rolig grej

2018-03-13 @ 11:13:16
URL: http://www.joannahalvardsson.se
Postat av: Martina

Smart! Går det köpa dem i fullstorlek sedan om man hittar en favorit?

Svar: Yes det gör det! Man kan i så fall köpa dem i deras webbshop. Se här: https://www.sniph.com/collections/erbjudanden?page=1
Sofie Strandberg

2018-03-15 @ 11:00:16

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0