Två dagar när jag låtsades att det var vår.

Här i Malmö har det snöat konstant den senaste veckan. Så fort det töar bort kommer det bara ny. Jag tycker det är så tråkigt, jag vill bara ha vår nu. Här kommer bilder från två dagar där jag struntade i snön och bar lite för tunna kläder.
 
I fredags hade jag först en bra dag på jobbet och mötte därefter upp en vän för en kopp kaffe. Hade en av mina favoritklänningar på mig, tycker att den förstärker fredagskänslan.
 
Klänningen kommer från BikBok och kavajen från H&M. Hade dubbla strumpbyxor på mig så att jag inte skulle frysa ihjäl i minusgrader.
 
I lördags hade jag som sagt födelsedagsmiddag med min familj och gjorde mig därför födelsedagsfin.
 
Bar en klänning från Warehouse som jag fyndade på mellandagsrean och matchade med de tunnaste strumpbyxorna jag hade hemma. Frös inte alls när jag staplade 200 meter till restaurangen. Är dock förkyld nu, så var kanske en dum idé ändå, eh.
Men två fina dagar var det! Nu får gärna snön försvinna helt.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Men Gud vad du fyndar! Fantastisk klänning 😍

Svar: Tack fina!
Sofie Strandberg

2018-03-08 @ 13:39:08

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0