Två vardagskvällar ute

Två kvällar den här veckan har jag varit ute på äventyr. Jag tycker egentligen det är ganska skönt att komma hem direkt efter jobbet, sitta i soffan, titta på TV och äta middag. Men även om jag älskar rutiner vill jag inte fastna i dem. Då är det härligt att man har fina kollegor och vänner som drar med en ut på restauranger och after works mitt i veckan.
 
Onsdag
I onsdags bestämde jag och mina kollegor Robban, Robin och Stina att det var dags för en after work. Vi gick till Mosaik på Stortorget, åt tapas och drack vin.
 
Jag beställde calamares.
 
Friterad halloumi med sallad och honung.
 
Och chèvre med rödbetor. Jag har överlag en grej för chèvre just nu, vill äta det mest hela tiden.
 
Torsdag
I torsdags bjöd Desirée med mig till Input Interiör i Bulltofta som hade ett event.

Vi minglade, tittade på möbler, åt mat och drack vin. Eller, jag åt mest mat om jag ska vara ärlig.
 
Två fina vardagskvällar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0