Vecka 11.

Måndag, vecka 11. Jag vaknar med grus i ögonen och släpar mig ur sängen. Sätter på kaffe och går i duschen. Små bitar från helgen håller sig kvar, energin jag samlat på mig bubblar i blodet och spritter ut i fingertopparna. Undra om man skulle uppskatta helgen så mycket om inte måndagar fanns? Troligen inte.
 
Den här veckan har jag inte särskilt mycket inplanerat. Jag har avbokat alla träningspass då jag känner att en förkylning gror i kroppen. Jag har bokat in lunch med en kollega på tisdag, en promenadrunda med min granne Sandra och på torsdag ska jag hänga med Desirée på ett event i Bulltofta. På lördag ska vi fira Lina som fyller 30 och på söndag ska vi hem till Rebbe och Johan i Lund.
 
Annars ska jag hinna med mitt liv som jag har struntat lite i på sistone. Jag ska blogga ikapp, vattna mina blommor, titta på mina serier och laga ordentliga matlådor. Men ibland blir det så att man inte riktigt hinner med. Livet är för roligt och spännande för att bara hänga hemma på kvällarna.
 
Hoppas ni får en fin start på veckan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0