Vecka 13

God morgon!
 
Måndag, vecka 13. "Jag vill att det ska vara lördag idag" sa jag högt när klockan ringde. "Det är det inte, det är måndag" svarade Dan och drog täcket över huvudet. Jaha, okej då. Enklare än så är det egentligen inte. Det är sommartid helt plötsligt, hur hände det? Igår gick solen aldrig ner och det kändes fint. Dessutom är det påsk den här veckan, vilket innebär ledighet för mig. Vilken fin vecka det kommer bli!
 
Helgen har varit härlig och lagom händelserik. Jag har hängt med många fina personer och hunnit vila ut samtidigt, älskar när man får ihop det så.
 
Den här veckan då? Jag har en ganska lugn vecka inplanerad än så länge. Jag ska på ett spinningpass på tisdag och på onsdag har jag en synundersökning inbokad. Hoppas på att hitta ett par nya, snygga glasögon! På torsdag håller jag helg, då det är röd dag fredag till måndag. Woho! Dessutom kommer min lillebror ner från Stockholm och på fredag ska vi äta påskmiddag med familjen.
 
Så fint det ska bli! Annars har vi bara tänkt gå på bio, umgås med fina kompisar och njuta av påskledigheten.
 
Har ni något särskilt inplanerat i påsk?

Kommentarer
Postat av: M

Knäppgök! Hihi :-)

2018-03-26 @ 14:50:38

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0