Vecka 12

God förmiddag! Hoppas allt är bra med er och att ni är pigga och glada. Jag är så himla hängig och urlakad idag. Det har varit en stirrig (men rolig!) helg och idag behöver jag så mycket egentid det bara går. Men jag har en del inbokat den här veckan, så tänker att vi kikar.
 
Måndag: Idag har jag strukturerat och planerat min dag för att vara så snäll som möjligt mot mig själv. Det blir finlunch ute, ett spinningpass efter jobbet och pasta till kvällsmat framför TV:n. Precis vad jag behöver idag.
 
Tisdag: Imorgon fyller min favoritperson i hela världen år! Dan blir 34 jordsnurr och det firar vi med middag på Vigårda tillsammans med våra bästa kompisar. Ska skämma bort honom med presenter, skönsång och pussar. Blir superbra!
 
Onsdag: Onsdag har jag inget planerat efter jobbet. Tänker att jag bara ska ta det lugnt och hänga hemma. Kanske gå en promenad.
 
Torsdag: Spinning! Älskar spinningpassen som är på torsdagar, instruktören är så himla bra. Min förkylning är dessutom borta så nu kan jag ta ut mig ordentligt.
 
Fredag: Fredag blir en rolig dag! Efter jobbet möter jag upp Amanda och Desirée, går över till MEC på en after work och fortsätter sedan kvällen med middag på restaurang Riket. Ser så mycket fram emot detta.
 
Lördag: På lördag ska jag och Dan till Furulund och fira att Dans farfar fyller hela 90 år! Alltså NITTIO år, så galet mycket. Heja, heja!
 
Söndag: Och på söndag kommer min familj över på fika för att fira Dans födelsedag några dagar i efterskott. Mysigt!
 
Ungefär så kommer min vecka att se ut, blir ganska bra tror jag. Har ni något roligt ni ska göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0