Nividas Paris

Hej och glad 1:a maj! Jag tycker verkligen att maj är en av årets finaste månader och nu är den äntligen här. Hoppas ni hade en fin Valborgsmässoafton igår. Nåväl! Jag har ju ett par nya glasögon som jag såklart måste visa.
 
De är från Nividas och är av modellen Paris, färgen heter sepia grey.
 
Jag ville ha en lite mindre modell och ett par som är mer runda. Eftersom jag redan har två par som är mörkbruna och melerade tyckte jag också det var roligt att ha ett par i en lite ljusare färg.
 
Är väldigt nöjd med dem!
 
Och såhär ser de ut på. Titta så smart jag ser ut! Perfekta att bära på jobbmöten ju, haha. Ni hittar dem här!

Kommentarer
Postat av: Regina

Wow så fina 😻

Svar: Tack!! <3
Sofie Strandberg

2018-05-01 @ 12:52:04
URL: http://egoinas.se
Postat av: Amanda

Looking good! Mycket fint ☺️

Svar: Taaack! <3
Sofie Strandberg

2018-05-01 @ 14:27:48
Postat av: M

Superfina!! Puss <3

Svar: <3
Sofie Strandberg

2018-05-02 @ 08:28:49

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0