Tisdagstankar

 
  • Vilket strålande väder det har varit de senaste dagarna! Det är vår men känns som sommar. Hoppas det håller i sig nu. Vill så gärna ha en ordentlig sommar, med värme och mycket balkonghäng.

  • Jag har en ny jacka! En jeansjacka inhandlad på Gina. Ni ser den på bilden ovan, men tänker att ni ska få en riktig presentation av den sen också. Den är babyrosa och det känns som jag är med i ett högstadiegäng på 90-talet när jag bär den. Kommer dock inte ihåg så mycket från 90-talet. Föddes ju 1990, så har mest lågstadieminnen från den tiden.

  • Imorgon är det fredag för mig! Det är ju onsdag, men eftersom jag är ledig resten av veckan är det som en fredag. Ska i helgen träffa kompisar, dricka kaffe på balkongen, sooola om vädret tillåter och springa längs med havet. Ska bli fint.

  • Sarah H tipsade mig och Dan om serien La casa de papel och HERREGUD vad spännande den är. Den finns på Netflix. Se bara till att sätta igång den med originalspråket (spanska), man vill inte ha den dubbad liksom. Men så bra! Tips, tips, tips.

  • Som jag nämnde för något inlägg sedan så har jag och Dan äntligen bokat vår resa till Rom! I juli åker vi och är borta cirka en vecka. Längtar så mycket! Har aldrig varit i Rom tidigare och har bara varit i Italien någon enstaka gång. Tänker att jag och Dan ska strosa runt och titta på staden, äta mycket pasta och glass och dricka vin. Hoppas vi inte dör av värmeslag pga juli och sjukt varmt. Men äsch, då är vi i alla fall säkra på att vi får lite värme den här sommaren :)

Hoppas ni har haft en fin tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0