Vårruset 2018

Vet ni vad jag gjorde igår? Sprang Vårruset med jobbet! Det gick himla bra faktiskt och var så roligt. Brukar springa Vårruset och tycker att det är ett jättemysigt lopp. Här stod jag precis innan start, tillsammans med peppiga personer i den våriga Pildammsparken.
 
Och glada jag efter loppet, svettig och dann. Det roligaste med Vårruset är ändå picknickkorgen och alla goodiebags man får efteråt. Åt kexchoklad tills jag mådde illa.
 
Kolla! Slog personbästa för i år till och med! 5 km på 29 minuter, sjukt nöjd.
 
Sedan cyklade jag hem och tittade på Westworld och åt ännu mer kexchoklad. Vilken bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: M

Duktiga, duktiga Fie!! Puss <3

Svar: <3 <3
Sofie Strandberg

2018-05-07 @ 09:25:11

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0