Vecka 46

God morgon!
 
Idag jobbar jag hemifrån eftersom min förkylning bara har blivit värre under helgen. Jag har ingen feber, men jag är så rasslig i halsen, hostar konstant och är väldigt snuvig. Det är bra både för mig och mina kollegor om jag då kan snörvla hemma istället för på kontoret.
 
Den här veckan ska jag ta det lugnt. På torsdag ska jag på Mynewsday och lyssna på bland annat Nina Åkestam och på kvällen ska jag, Sarah och Carro se A star is born på Spegeln. Ska bli så mysigt!!
 
Annars ska jag förbereda med mat och bak till den kommande helgen. Vi ska nämligen ha Thanksgivingmiddag på lördag! Kalkonen är inhandlad, så det är lite annat smått och gott som ska fixas.
 
Men främst ska jag ändå kurera mig den här veckan. Det blir ingen träning och mycket té ska drickas. Nu håller vi måndag!
 
Vad ska ni göra i veckan?
 
Från helgen när jag och Dan var på Jennys och Jakobs bröllop. Fler bilder kommer i ett separat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0