Vecka 42

Hej och glad förmiddag!
 
Hoppas allt är bra med er idag, med mig är det fint. Jag hade en bra och relativt lugn helg. Vi började titta på serien The haunting of Hill house igår på Netflix. Sååå spännande och läskig samtidigt. Jag har egentligen ganska svårt för skräckfilmer och skräckserier, men denna är så spännande så kan inte riktigt sluta kolla.
 
Den här veckan ska jag ta det väldigt lugnt. Imorgon ska jag träffa Carro på stan och dricka kaffe, det ska bli mysigt. Jag ska träna ett och annat pass, har inte riktigt bestämt mig för om det blir pilates eller spinning dock. Annars ska jag och Dan komma igång med vardagsmatlagningen. Vi har varit så dåliga på det på sistone och middagarna har varit så tråkiga. Jag har ätit havregrynsgröt nästan varje dag till lunch pga ingen medhavd matlåda. Ikväll ska vi äta lasange! Det är ju alltid gott.
 
Utöver det har jag en del bloggmaterial jag ska fixa och förbereda. Så jag hoppas att det blir en rätt aktiv vecka här inne :)
 
Nu håller vi måndag! Ta hand om er, unna er köpkaffe och en påse chips. Det ska jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0