Höstlistan 2018

 
 
Beskriv din höst i tre ord
Kärlek, hektisk, fin. Typ så? Sarah och Niclas gifter sig om ett par veckor så för mig är det stort fokus på det. Snart åker vi till Mallorca med jobbet och många av våra helger i höst är uppbokade. I november gifter sig Jenny och Jakob, så denna höst skriker kärlek! Fint tycker jag.
 
Hur mådde du förra hösten?
Jag mådde rätt bra har jag för mig. Hängde mycket med kompisar, trivdes med mitt jobb, hade mysmiddagar och gick på bio. Firade Thanksgiving och hade Halloweenfest. Hoppas på samma denna höst!
 
 
Vad är dina planer för hösten?
Gå på två bröllop, åka till Mallorca, umgås med vänner och Dan. Försöka att ta det lugnt mellan varven med tanke på att alla helger är så uppbokade.
 
Hur höstmyser du?
Har många middagsbjudningar, tittar mycket på TV-serier och tänder ljus. Brukar testa att laga nya rätter och gå långa promenader i Slottsparken med Dan.
 
Hur vill du se ut i höst?
Just nu letar jag febrilt efter en grårutig kostym. Har hittat både på Mango och Lindex, men kan inte riktigt bestämma mig.
 
 
Vad är det bästa med hösten?
Att ljuset blir mjukare, att kläderna är finare, att man får rutiner igen. Tycker också att vädret oftast är väldigt behagligt. Det är kallt men liksom inte för kallt.
 
Vad är det sämsta med hösten?
Att det blir mörkt.
 
Vad kommer du att dricka i höst?
Té och havrelatte.
 
 
Ska du resa någonstans i höst?
Mallorcaaaa!
 
Hur förbereder du dig inför vintern?
Ja, hur förbereder man sig inför vintern egentligen? Köper varma kläder och planerar mysiga middagar på helgerna. Går på bio mycket. Men det viktigaste av allt: köper en ordentlig vinterjacka.
 

Kommentarer
Postat av: mammatillmirakel.blogg.se

Så bra lista. Ä det okej om man lånar? :)

Svar: Såklart! Jag stal den av Egoina :)
Sofie Strandberg

2018-09-15 @ 16:44:24
URL: http://mammatillmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0