Vecka 36

Hej på er och glad måndag!
 
Har legat hemma med feber idag. Jag har sovit nästan hela dagen och det är först nu som jag är tillräckligt pigg för att säga hej. Jag har tittat på gamla Vänner-avsnitt, druckit Bravo Smoothie och tyckt synd om mig själv.
 
Den här förkylningen har legat och grott i kroppen ett tag nu, så var bara på tiden att den bröt nu. Men nu känner jag ändå att det är går mot bättringsvägen. Sömn och vätska är ju det bästa när man är sjuk.
 
I veckan har jag inget planerat på vardagskvällarna. Tanken var att jag skulle sätta igång med träningen på lite mer allvar, men det kommer ju inte hända nu...
På lördag ska jag, Carro och Sarah på spa på Mossbylund. Det fick jag i födelsedagspresent av Sarah och Carro, så himla fint. Kan behövas efter den här starten på veckan.
 
Just det, det är val på söndag! Jag får se om jag förtidsröstar eller om jag röstar på valdagen. Sedan blir det en ordentlig valvaka på söndagkväll. Det är ingen hemlighet att jag röstar rödgrönt och jag hoppas att ni alla röstar med hjärtat. För mänskligheten, för framtiden. Mot oändligheten och vidare. Nu kör vi!
 

Bildkälla här

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0