Vecka 38

 
Hej på er!
 
Har ni haft en fin helg? Min har varit bra. Jag åt kräftor hos mina föräldrar i lördags och annars har jag bara tagit det lugnt. Som Nima på bilden ovan.
 
Den här veckan har jag en del inplanerat i vanlig ordning. Imorgon har jag tänkt börja gå på spinning igen. Det är så mörkt på kvällarna, så det är inte roligt att springa då. På torsdag ska jag och Sarah göra en sista fix på våra klänningar inför bröllopet, kolla så att de inte är för långa och sådär. På fredag ska vi fira Niclas som har fyllt hela 30 år! Vi ska ut och äta i Limhamn och ha det mysigt.
 
Till helgen har vi inget särskilt planerat, det ska bli så skönt. Jag behöver verkligen bara ta det lugnt just nu.
 
Har ni förresten några tips på serier? Jag behöver något att titta på och just nu är det Vänner säsong 2 som rullar på TV:n. Alltid kul med Vänner, men ännu roligare att titta på något som man inte sett 300 gånger tidigare.
 
Hoppas ni får en fin vecka!

Kommentarer
Postat av: Ewe

This Is Us och The Affair! Två riktigt bra dramaserier :)

Svar: Tack! Har sett This is us och har börjat titta på The Affair men inte fastnat än. Det kommer nog. Men tack för bra tips! :)
Sofie Strandberg

2018-09-18 @ 20:16:43
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0