Vecka 39

Hejhej och god morgon!
 
Är allt bra med er? Jag är förkyld i vanlig ordning, haha. Men helgen var fin i alla fall.
 
Den här veckan blir spännande!
Först jobbar jag som vanligt måndag, tisdag och onsdag. Jag ska träffa vänner och ta en kaffe, gå på stan och göra ärenden.
 
Men på torsdag!! Då ska jag åka till Mallorca med jobbet. Jag har aldrig åkt på en arbetsresa tidigare, så det här ska bli jättekul. Vi ska bo i närheten av Palma och det ska tydligen vara 25-30 grader där nu. Det kan ju vara nice med lite mer sol innan vintern kommer på riktigt. Vi åker väldigt tidigt på torsdag och kommer inte hem förrän söndagkväll. Jag vet inte hur mycket jag kommer att dokumentera, men kameran är med i alla fall! Jag ska försöka hinna tidsinställa en del inlägg, annars får ni gärna följa mig på instagram medan jag är där.
 
Men så kommer den här veckan att se ut i alla fall. Har ni något särskilt inplanerat i veckan?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0