Ett onsdagshej

Hej på er! Är allt bra idag? Hur blev det onsdag helt plötsligt? Halva arbetsveckan har ju redan gått. 
 
De här bilderna är dock inte från idag utan från igår. Försöker köra lager på lager på lager när det kommer till kläder eftersom det är så kallt på vårt kontor. Kavaj får alltså ibland agera kofta, men det är ju nice. Varmt och propert på samma gång. Bjuder förresten på strykbrädan i bakgrunden.
 
Jeansen är från Gina, skjortan från Lindex och kavajen från Mango. Igår träffade jag Regina en sväng efter jobbet och gick lite ärenden på stan. Sedan testade jag och Dan att laga vegetarisk lasagne med zucchini istället för pastaplattor, det var gott och jag fick massor över till matlåda. Win! Ikväll ska jag på pilates för första gången på en månad och det ska bli kul.
 
Idag är det förresten mindre än en vecka till min födelsedag. Tänkte att jag skulle försöka knapra ihop en önskelista med fina materiella saker, haha. Vi hörs lite senare. Ha en fin onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0