Lördag och födelsedagsmiddag med la familia

I lördags hade jag bjudit hem hela min familj på middag för att fira att jag snart skulle fylla år. Det var strålande sol ute och jag och Dan städade, lagade mat och gjorde oss i ordning.
 
Jag hade lockat mitt hår och hade på mig den här jumpsuiten från Nakd.
 
Lite innan 17 anlände mamma och pappa och strax därefter kom mina syskon. Vi bjöd på lite förbubbel, ost och räkröra.
 
Jag hade dukat långbord i köket och det var rödrosa färgtema som gällde.
 
Titta! Hela familjen Strandberg samlad <3
 
Vi bjöd på svamprisotto, kycklingfilé, chilmarinerad sötpotatis och sallad. Sällskapet gillade maten, så det var ju tur!
 
Sedan spelade vi lite spel och satt och pratade länge. När klockan började närma sig 21 var det dags för tårta och kaffe. Jag hade beställt prinsesstårta, som jag gör varje år. Min absoluta favorit! Dessutom får man välja färg på marsipanen, bara en sån sak.
 
Så umgicks vi tills klockan helt plötsligt var halv 1 och det var dags att sova. Tack min fina familj för en trevlig kalaslördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0