4 bilder från min Trettondagsafton

Hej och glad tisdag!
 
Mår ni bra?
Jag mår fint! Jag var lite trött igår och hade svårt att somna natten till måndagen, men det är väl så det är första arbetsdagen efter julledigheten.
 
Men i lördags var det istället Trettondagsafton och det firade vi med familjemiddag hemma hos mina föräldrar i Löddeköpinge. Hela 4 bilder tog jag denna kväll, vi kikar på dem!
 
Dan, Alice och mina småbröder Carl och Christoffer. En del av min fina familj! Den är någorlunda ihoplappad nu och det känns så skönt. Resten av såren får läka med tiden.
 
Mamma och pappa bjöd på finmiddag. Hasselbackspotatis och 3 (!) såser såsom ädelostsås, skysås och bearnaise.
 
Och oxfilé samt baconinlindad haricots vert. Jag har ätit lite för mycket kött den här julledigheten. Det ska bli skönt att komma igång med mer vegetarisk kost igen.
 
Efter middagen kom vännerna Gustav och Pontus över. Vi satt sedan och pratade tills klockan blev 01 på natten. Vilket fint avslut på vår julledighet!

Kommentarer
Postat av: M

Såå mysigt att ha er alla hemma!! Puss <3<3

Svar: <3
Sofie Strandberg

2019-01-08 @ 10:38:14

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0