Mobilbilder från julledigheten

Vet ni vad jag gjort mycket den här julledigheten? Tittat på romantiska komedier från 90-talet. Tycker att de är så corny och gulliga. Men jag har såklart hunnit med en massa annat. Vi kikar på mina senaste mobilbilder!
 
På julafton var det snö här i Malmö. Det brukar inte snöa över jul, så det var extra mysigt.
 
På juldagen åt jag och min familj frukost tillsammans i mammas och pappas vardagsrum.
 
På annandag jul var vi hemma hos Jenny och Jakob och åt middag. Vi gosade också med deras katter Ludde och Casper. Kolla Ludde i sin låda!
 
I mellandagarna kom min kusin Therese och hennes familj på besök också. Vi fikade hemma hos oss och sedan gick vi en vända på stan. Jag blev så glad över att få hänga med Tesses dotter Moa, hon har blivit så stor! Jag såg henne senast när hon var 1 månad och nu är 6 månader gammal <3
 
Sedan plötsligt var det nyårsafton som bara sprang förbi och på nyårsdagen åt vi frukostbuffé. Bästa starten på det nya året!
 
Såg ut såhär igår innan jag sprang ut på massvis av ärenden. Först var jag hos naprapaten och sedan hos frisören. Har mått så dåligt nu efter jag varit hos naprapaten. Brukar gå dit var andra/tredje månad, men den här gången tror jag att jag hade någon förkylning i kroppen för har fått konstiga feberrysningar efter besöket. Dessutom tryckte hon ut mycket knutor i ländryggen, så jag har himla ont där idag.
 
I alla fall! Efter jag varit hos frisören igår mötte jag upp min familj och gick till restaurang Elysée för att äta fondue. Det var så mysigt och gott!
 
Idag har jag tagit det lugnt eftersom jag mår lite sisådär. Lade en syramask och fixade naglarna. Jag har aldrig lagt en syramask tidigare, så var lite försiktig när jag gjorde det. Ville inte lägga på för mycket. Men jag tyckte att produkten var bra, körde denna från The Ordinary.
 
Jag skickade en snapchat till mamma som blev orolig. Hahaha, mammaaaa <3
 
Och så har jag läst idag. Läser Bränn alla mina brev av Alex Schulman just nu, fick den i julklapp av Dan och den är så spännande och bra skriven.
 
Klart slut från mina senaste mobilbilder! Nästa inlägg kommer att handla om vår nyårsafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0