Vecka 2

Goood morgon!
 
Och glad måndag! Hur är det med er idag? Är det också er första arbetsdag efter julledigheten?
 
För mig är det så. Jag tycker det ska bli skönt med lite rutiner igen och känner att jag ändå har maxat min ledighet. Så idag börjar jag med avstämningsmöten i diverse projekt och ikväll går jag på årets första spinningpass, woho. I januari gäller tre saker för mig – vila, ingen alkohol och kickstarta träningen. Jag fattar att det låter klyschigt såhär i början av året, men jag behöver lyssna på kroppen just nu och den behöver en lite vilo- och hälsoperiod.
 
På onsdag ska jag på pilates i vanlig ordning och på fredag ska jag på terapi hos en ny terapeut. Spännande att se hur det blir, hoppas bra.
 
Till helgen har vi inte särskilt mycket inplanerat. På lördagskvällen ska vi hem till Micke i Lund för att fira hans födelsedag. Men annars ska vi bara ta det lugnt, städa och fixa lite här hemma.
 
Just nu är jag dessutom inne i en bröllopsbubbla. Det är typ allt jag kan tänka på, vad som är nästa steg och saker som behöver fixas. Det är så roligt, snart är det bara 6 månader kvar! Jisses.
 
Men nu kör vi igång den här måndagen! Vad har ni för planer i veckan?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0