Vecka 3

God morgon och glad måndag!
 
Vilken lugn och mysig helg jag har haft. Jag och Dan såg Bohemian Rhapsody i lördags och jisses vad bra den var. Rami Malek som spelar Freddie Mercury var verkligen duktig och väldigt lik.
 
Annars har jag och Dan städat ut julen i helgen. Granen är avklädd och utburen och adventsljusstakarna har fått åka ner i förrådet. Det känns så rent och fint här igen nu, som att man har fått mer yta i lägenheten på något vis. Man tröttnar ju på julpyntet också efter ett tag.
 
I veckan har jag tre träningspass inbokade, jag får se om jag orkar gå på alla. På tisdag ska jag träffa min terapeut och på fredag ska vi äta tacos och fredagsmysa med Sarah, Niclas, Caroline och Johan. Carro och Johan har varit i Thailand i över två veckor, så vi måste såklart höra allt om resan!
På lördag ska jag, Dan, Jenny och Jacob hem till ett par vänner som vi träffade på Jennys och Jacobs bröllop. Vi ska ha spelkväll och beställa mat, mysigt.
 
Tja, det var ungefär det som stod på schemat för den här veckan. Förutom allt som har med jobbet att göra då :)
 
Nu börjar veckan! Jag ska bara dricka upp mitt kaffe först.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0