En helg i Varberg

I fredags efter jobbet åkte jag, Sarah, Carro, Sandra och Johanna till Sarahs stuga i Varberg. Där skulle vi hänga hela helgen ihop! Vi anlände runt 20-tiden, åt sushi, drack lite vin och sedan gick vi och lade oss. Internetet var sådär under helgen, så jag fick en liten detox från sociala medier.
 
Dagen efter gick vi upp tidigt och började laga brunch.
 
Det serverades mimosas.
 
Och en fantastisk brunch! Bullar, pannkakor, äggröra, ost, yoghurt you name it. Så gott!
 
Sedan bestämde vi oss för att ut och gå en sväng.
 
Ner till havet.
 
Här har vi hela ligan! Jag, Sarah, Johanna, Sandra och Carro.
 
När vi kom hem lade vi pussel, tittade på finalen av Talang på TV4 Play och åt godis.
 
Jag bestämde mig sen för att ta en till liten promenix och lyssnade på veckans avsnitt av Alex och Sigges podd. Men så började det regna och jag traskade hem igen.
 
Väl hemma gjorde jag mig i ordning inför lördagskvällen. Jumpsuit och innetofflor, nästan som pyjamas!
 
Vi korkade upp bubblet, målade naglarna och umgicks tills det var dags att äta lite igen. Då lagade vi tacos, mums.
 
Resten av kvällen spelade vi spel, drack drinkar och dansade till schlagermusik. Vilken helg!! På söndagen åkte vi till Ullared och handlade, men då tog jag inga bilder. Klart slut från vår myshelg i Varberg.

Kommentarer
Postat av: Sara W

Gud vad mysigt!!! 😍

2019-03-21 @ 00:45:12

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0