Carros & Johans bröllop: Brudtärneklänning

Vi har fått våra bröllopsbilder från fotografen! Så snart ska jag äntligen gå igenom vår bröllopsdag med er, men först har jag lite andra inlägg jag vill riva av. Och jag vill gärna inte blanda alla olika bröllop, så ni inte blir förvirrade haha. Så nu fokuserar vi på Carros och Johans fina bröllop som var för exakt en vecka sedan. Jag hade äran att få vara brudtärna och nu tänkte jag visa upp hur jag såg ut!
 
Carros och Johans färgtema var dusty rosa, vinrött och grått. Carro älskar också multie tie dresses, alltså långklänningar som man kan knyta på lite olika sätt. Så självklart skulle vi brudtärnor ha sådana i ljusgrått! De är väldigt tacksamma då man kan knyta dem utefter det som passar en själv.
 
Och såhär knöt jag min! Så jag fick en djup urringning och lite ärm. Jag kände mig så fin i långklänning! Varför har man inte alltid det på fest?
 
Alltså detta gäng, som jag älskar dem <3 
 
Markus, Dan, jag och Elin!
 
Brudtärnorna – Madde och jag. Här ser man att vi knöt klänningarna på lite olika sätt. Kul! Samma men ändå olika.
 
Och såhär blev min frisyr! Melinda från Michiko är riktigt grym.
 
Mer från Carros och Johans fantastiska bröllop får ni se i andra inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0