Den här veckan

 
Happy Halloween!
 
Alltså vad hände den här veckan egentligen? Jag har inte haft tid till nå-gon-ting. Jag jobbade, gick på akupunktur, åt och sov. I torsdags sov min dag ut såhär: Gjorde Halkan klockan 07, jobbade, gick på akupunktur, övningskörde, åt och gick och lade mig kl 21.
 
Men nu är det helg och jag har jobbat min sista arbetsdag på mitt gamla jobb. På onsdag börjar det nya arbetslivet och jag är så pepp. Men först: VILA.
 
Imorgon kommer jag blogga om förra helgen när vi var hos min lillebror på pysselkväll och sedan ska ni få se hur min sista arbetsdag på ID var.
 
Hoppas ni har en fin helg!
 
I tisdags när jag gick hem från gymmet låg det ett plastskelett vid vägkanten bland alla löv. Alltså så konstigt ändå? Antagligen har det hängt någonstans och blåst bort. Men detta är väl ändå att ta halloweenpyntadet till en helt ny nivå? Jag känner mig i alla fall som på bilden efter den här veckan. Urgröpt och utslagen vid en vägkant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0