Malmöfestivalen.


Då var Malmöfestivalen över.
Även om jag inte har varit där alla dagar, så känns det som jag har ätit för minst en månad. Jag menar, man måste ju passa på nu när det finns langos, thai mat, friterad banan och churos sådär bara ute på gatan? Det blev inte heller så många konserter för min del, men jag såg i alla fall Thåström. Men igår passade jag på att göra allting som stod på min "Festival lista"; Åka dit med vänner, vinna ett gosedjur, äta mat, äta friterad banan och dricka cider i ett öltält. Jag missade dock att åka Parisehjulet. Pengarna tillät inte det helt enkelt.

I vilket fall som helst hann jag fotografera en del, och det vill ni ju självklart se!



Vi såg på Thåström med Desirée och hennes vän Micke.


Dan skall alltid blunda på bild.




Igår åkte vi bland annat in med Micke och hans vänner.


Carro blev överlycklig när hon hittade en affär i Malmö som hade alla hennes favorit saker från USA.


Jag vann ett fult gosedjur som blev sötare och sötare fram emot kvällen.


Vi hittade äntligen ett slags öltält.


Neja var också med.


Vi hittade några konstiga, lysande saker.


Vi hittade Paris Hiltons bil.


Jag tyckte att den här nummerplåten var rolig och citerade "UUEEE" hela tiden, men alla andra bara skakade på huvudet.


Men jag fick aldrig åka Parisehjulet.
Men festivalen fick väl duga i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0