Fattiga och mätta Jag.


Nu sitter jag hemma, mätt på godis, och försöker övertala mamma och pappa om att jag inte vill ha någon kvällsmat just nu. Smart drag Sofie, det var precis så här det inte skulle bli. Godiset var det du skulle sluta med, inte maten.

Jag och kära Trögo-Sara var en runda på Center Syd nyss. Gissa vem som hittade 50 plagg som skulle köpas? Sara. Själv ville jag ha 100 plagg. Dock blev det inte ens så mycket som ett par strumpor för min del då min plånbok endast innehåller dammtussar. Jaja, får man tänka glatt, det är snart löning igen.

Nu skall jag springa och gömma mig någonstans innan Mamma tvångsmatar mig.

Kommentarer
Postat av: Pia

Haha. Så härligt. ;D

2009-02-17 @ 11:58:07
URL: http://pijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0