Hälsningar från Åhus.


Nu är jag hos Mormor och Morfar i lilla Åhus.
Upp eller ner i skåne, spelar faktiskt ingen roll. Jag själv tycker det är upp, men alla andra verkar tycka att det är ner. Men jag bryr mig faktiskt inte. Här är jag i alla fall.
Jag anlände redan klockan halv 12 i förmiddags, vilket innebar att jag var tvungen att gå upp tidigt. "Fy tusan!" utbrast jag när klockan ringde 08.15. Det borde vara förbjudet att gå upp så tidigt!

Nu har jag och Mormor varit ute och gått en vända i det soliga vädret och snart blir det lite fika. Ikväll blir jag bortskämd med Mormors goda mat och sedan väntar "Lipstick Jungle" på Tv. En härligare dag kan det nästan inte bli.

Kommentarer
Postat av: Pia

Myyys!

2009-02-09 @ 17:03:10
URL: http://pijah.blogg.se/
Postat av: Sara

Naw så gulligt att du har åkt upp till dom :D Hoppas du har det bra och du får hälsa dom xD Puss puss <3

2009-02-09 @ 19:58:33
URL: http://kiwwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0