Varning för bilder!


Idag är Sofie ledig, och då finns det väl inget bättre tillfälle än att visa hur vi hade det i helgen? En bild säger ju mer än tusen ord. Hur många ord säger då tusen bilder?



På vägen upp till stugan.


Jag och Dan i baksätet.


Det finns speglar i stugan.


Jag, mitt fejk-smile och Rebbis!


Söta Sara!


Dan gör sig redo för fest!




Punk-Micke!


Söta Rebbe.


Ruben och Markus.


Sös festar med choklad hon!


Rebbis och Markus kör en pussbild..


Jag och Dan försöker efterlikna..


Men jag och Rebbe var snyggast ändå!


Dagen efter mådde alla inte så bra.


Så vi körde ikapp med cyklar och åt glass i Åhus.


Mina fula solglasögon var självklart med.


Och på kvällen började allt om från början igen!


Vi hade alltså en väldigt lyckad helg och jag kan inte säga annat än att jag njöt i allas sällskap!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tja! trevlig blogg^^ fula solbrillor? nej då såna har jag med, snyggfula är dom väl isf :P

2009-05-17 @ 23:34:47
URL: http://piecesofpenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0