En helt vanligt fest.

I lördags hade vi en helt vanlig fest. Det var egentligen tänkt att det skulle vara en förfest innan vi drog in till Malmö festivalen, men så blev det inte riktigt. Det slutade med 20 personer och ingen festival. Här har vi Micke!
 
Neja, Sara och Mathilda!
 
Jenny och Micke.
 
I köket samlades killarna. De pratade ändå bara spel och teknik. Inget intressant alltså.
 
Lars var glad!
 
Dan!
 
Isa ville inte dricka upp sitt vin. Dålig stil tycker jag.
 
Så började Dans barndomskompis David pilla på min kamera. Han är nämligen en fotograf och försökte lära mig en massa inställningar. Jag ryckte på axlarna och förklarade att det finns ju alltid auto. Min utbildning har inte lärt mig så mycket om kameror, minsann.
 
Så blev det kväll och kameran glömdes bort. Här har vi Neja och Robin i alla fall.
 
När klockan var halv två var vi inte många kvar och folk började bli hungriga. Eftersom vi bor i Löddeköpinge och inte har någon restaurang som har öppet mitt i natten, så fick vi göra något själva.
 
Så jag ställde mig och stekte kycklingburgare!
 
Så himla gott!
 
Så tog brödet slut och Neja och Robin fick äta hamburgare med små, glutenfria bröd. "Det här är minsann ingen dubbel Whopper" sa jag! Sedan gick vi och lade oss, mätta och glada. Trots att det hela var en ganska lugn kväll, så hade vi roligt. Det blir ju alltid vad man gör det till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0