En kväll med Rebbe och Johan.

Igår hade vi de här två filurerna på middag! Till varmrätt blev det fläskfilé, potatis och rödvinssås. Den blev det ingen bild på. Så ni får se efterrätten istället!
 
Till efterätt blev det glass med nougatsås och päron! Det blev ett och annat glas bailys också.
 
Min fina Dan!
 
När Johan och Dan pratade om datorer och spel var jag och Rebbe inne på instagram och pratade om bilder som folk hade lagt upp. Jag älskar instagram. Det kan vara det bästa som har hänt och slår definitivt facebook.
 
Så umgicks vi och hade så himla, himla trevligt och när klockan var två somnade jag och Rebbe. Dan och Johan däremot stannade uppe halva natten, men det brukar bli så när man har roligt.

Kommentarer
Postat av: Sanne

Håller med dig :) älskar instagram mer än både facebook och twitter :)

2012-08-23 @ 08:35:08
URL: http://mabibu.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0