Ett "så här ser jag ut idag"-inlägg.

Här får ni tre bilder som ser ungefär likadana ut och en tramsbild. Idag har jag på mig en ny tröja från H&M med höstens mest populära färg. Det säger i alla fall min källa från Cubus. Annars har mitt hår växt som ogräs och jag skall äntligen få klippa mig nästa fredag! Luggen kan jag knappt ha framme längre då den trillar ner i ögonen och topparna är ganska slitna. Annars är jag faktiskt nöjd med mitt hår för en gångs skull. Jag har äntligen fått det långt och har faktiskt inte lust att färga det blont längre. Jag som alltid brukar ha en blond-period på sommaren. Nu skall vi ner till center syd och sedan skall jag plugga. Det är tredje gången jag skall göra den där omöjlighetstentan. Tredje gången gillt, eller hur? Ikväll skall vi hem till Ola och Angelica, grilla hamburgare och ha det mysigt! Trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Ida

Älskar ditt hår! :) Hade gärna haft det kan jag säga :) Och jag ser att Dan sitter på sin favoritplats haha :)

2012-08-03 @ 13:49:47
Postat av: Ida

Älskar ditt hår! :) Hade gärna haft det kan jag säga :) Och jag ser att Dan sitter på sin favoritplats haha :)

2012-08-03 @ 13:49:56
Postat av: Ida

Älskar ditt hår! :) Hade gärna haft det kan jag säga :) Och jag ser att Dan sitter på sin favoritplats haha :)

2012-08-03 @ 13:50:01
Postat av: Ida

Älskar ditt hår! :) Hade gärna haft det kan jag säga :) Och jag ser att Dan sitter på sin favoritplats haha :)

2012-08-03 @ 13:50:01
Postat av: christin

söt du är! Och fin hårfärg dessutom!

2012-08-03 @ 18:33:43
URL: http://harts.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0