Fredagkväll.

Idag är det fredag och det skall firas! Vi började dagen med att gå till frisören och få både luggen och topparna trimmade! Jag kan nu äntligen ha lugg och faktiskt se! Yey. Snart skall jag åka till Kävlinge för att möta upp Dan. Vi skall nämligen äta smörgåstårta hos hans föräldrar. Därefter är det häng hos min kära vän Micke!
 
Dessutom har jag en ny tröja från H&M-katalogen! Det är farligt att få hem den. Man vill och måste ha någonting. Men jag höll mig i skinnet minsann! Beställde endast två tröjor i samma storlek, där den ena var för stor. Jaha, liksom? Nu måste jag bege mig! Trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ha vad roligt att hitta in här via din instagram :) kommer definitivt börja följa!
Grymt fin klänning på headerbilden!

2012-08-12 @ 20:40:29
Postat av: Sara W

Du passar jätte bra i den tröjan<3

2012-08-13 @ 07:59:19

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0