Tacos, Melodifestivalen och White Russians.

Igår umgicks vi med Linus och Egoina hemma hos Linus! Det bjöds på tacos, som alltid är en höjdare!

 

Egoina!

 

Efter middagen drack vi white russians, åt chips och tittade på melodifestivalen! Det var rätt artister som gick vidare igår. Definitivt.

 

Hej!

 

När Melodifestivalen var slut, spelade vi Galenpanna!

 

Galenpanna är alltid lika roligt!

 

Efter några omgångar hade jag lyckats gissa mig till att jag var Zooey Deschanel, var några hårstrån fattigare och väldigt trött. Så vid halv ett tog vi bussen till tåget, tåget till Lund, bussen från Lund till Bjärred och sedan byte till Lödde. Halv tre var vi hemma. Nej, vadå? Vi bor inte på landet! Allt är Skånetrafikens fel! Men vi hade i alla fall en mycket trevlig lördag.


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Älska din blus!

Var kommer den ifrån, vill kopiera dig helt oförskämt rakt av, you little fancy one you!

2012-02-12 @ 20:34:36
URL: http://krabbeluring.blogspot.com
Postat av: M

Ja, visst får vi skylla på Skånetrafiken!! Puss

2012-02-13 @ 08:48:51
Postat av: Dworek

Jaaa, var är blusen köpt! SÄG

2012-02-13 @ 11:29:09
URL: http://dworek.blogspot.com
Postat av: Linnea

Hejhej! Jag undrar också vart din fina blus är köpt ? :)

2012-02-15 @ 07:22:51

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0