Emelie fyller 23!

Igår begav vi oss till Lund för att fira Emelies födelsedag! Kvällen började med lite förfest hemma hos Emelie.

 

Vi pratade, åt chips och drack vin.

 

Emelie hade fått en tårta av sin vän Sabina. Dessvärre åkte den i golvet en stund efter denna bild. Men Emelie gick på tre-sekunders-regeln och lade in den i kylen igen.

 

Alida och Egoina.

 

Emelie har en jätteliten svart katt som vi gosade mycket med. Han heter Kapten Kattjävel, men kallas även för KJ. Jag vet, den där Emelie alltså.

 

När klockan var kvart över åtta tog vi tåget in till Malmö!

 

Vi hade det trevligt!

 

När vi väl var i Malmö blev det middag på TGI Fridays. Där hade vi bokat bord för 17 personer!

 

Egoina, Alida och jag!

 

Så sjöng vi för Emelie, jag åt en Jack Daniels-burgare och sedan fick Emelie en glassbomb! Hur bra som helst.

 

Födelsedagsbarnet med hennes syster Johanna!

 

När vi hade ätit upp och somliga skulle vidare, tackade jag, Egoina och Alida för oss och begav oss hem. På vägen till bussen stannade jag och Alida till vid en skridskobana. Men jag kan meddela att det inte är så lätt att åka skridsko med vanliga skor. Det var vår mysiga lördagkväll!


Kommentarer
Postat av: sanne

Såg ut som ni hade en jätte trevlig kväll :)

2012-01-10 @ 12:20:42
URL: http://mabibu.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0