God Morgon.

Jag sitter just nu och äter frukost. Vaknade upp med halsont. Alltid lika roligt och lätt att få när man har mycket att göra och liksom inte har tid att bli sjuk. Snart skall jag till skolan och skriva ut mitt visitkort, brevpapper och min grafiska profil. Detta skall redovisas idag och jag tror att jag har ändrat sakerna ungefär 20 gånger för att jag inte har varit helt nöjd. Hoppas att det blir bra nu och att skrivaren funkar i skolan. Annars blir jag inte glad.
Efter det skall jag hem till Jenny! Vi skall äta bullar och plugga till vår muntliga tenta. Vill ni veta vad den kommer att handla om? Sex stycken olika trycktekniker; Arkoffset, rulloffset, screentryck, digitaltryck, flexografi och djuptryck. Yey.
Mitt liv är så himla roligt just nu. Men snart, snart är det sommar!

Kommentarer
Postat av: M

Låter inte kul att bli sjuk... Jag är själv inte helt hundra frisk.. ;-)

2012-05-15 @ 08:38:16
Postat av: Jaana

Håll uuuut! you can do it!

2012-05-15 @ 14:02:25
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0