Som en smurf.

Idag var jag som sagt helt blå när jag åkta till Landskrona för att umgås med Sara! Nästan som en smurf. Bortsett från att smurfarna har blått skinn och klär sig i vitt, då förstås.
 
Det som inte syns på bilden är dock mina strumpor! Detta eftersom jag inte hade orkat ta på mig några när jag fotograferade mig. Jag tycker det är så himla tråkigt och jobbigt att ta på sig strumpor. Jag har ingen aning om varför dock. Mina strumpor är alltid så långa och så viker de lätt ihop sig och ligger som en enda stor korv runt ankeln. I vilket fall som helt var de också helt blåa!
 
Dessutom tycker jag att jag skall få en applåd då jag inte tittar ner på en enda bild! Det är inte i varje inlägg som jag tittar upp minsann! Men så här såg jag ut i dag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0