Plugg, Agnes och pizza.

 
Hej från min myslördag! Här får ni tre stycken ganska tråkiga och likvärdiga bilder på mig! Men mer än så har jag nog inte att bjuda på idag. Idag orkade vi inte riktigt laga middag och eftersom vi har varit så himla duktiga och inte ätit snabbmat på länge så fick det bli pizza idag. Därefter såg vi "Så mycket bättre" och idag var det ju Agnes dag! Åh, vad jag älskar Agnes. När jag var 18 år och ljushårig sa morfar alltid att jag var så himla lik henne. Så det är alltid den känslan jag får när jag ser henne, hur mycket morfar tyckte om henne. Dessutom är sjunger hon fruktansvärt bra. Ja, annars försöker jag mestadels plugga idag och skriva lite på min artikel till skolan. Jag känner att jag har tagit jullov lite för mycket just nu och behöver fokusera på det sista nu innan terminen är slut. Det är bara att kämpa! Men hoppas ni har en finfin lördagkväll med vin, dans och fjärilar i magen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0