Helgens bravader.

Trevlig måndag på er! Jag tänkte att jag skulle berätta lite snabbt för er genom mina Instagrambilder vad jag har gjort i helgen. I Fredags hängde jag, Dan, Ruben och Malin hemma hos Micke i hans nya lägenhet. Jag blev alldeles förälskad i hans ryska dockor i Beatles-format! Så himla fina.
 
I lördags var jag först på ett yogalates-pass och begav mig sedan till Lund för att köpa min födelsedagsklänning. Här är en sneak-peak på den!
 
Lördagen fortsatte sedan med Saras Babyshower! Den skall ni få se ett helt inlägg ifrån senare ikväll!

På söndagen städade jag undan lite och satte tillbaka alla möbler. Denna "efter fest-ångest" alltså. Dagarna bara fortsätter precis som om ingenting har hänt. Det enda som finns kvar är lite ballonger och girlanger som bevis.


Måndagen började med att min fina praktikplats Eminent gav ut dessa fina fuck cancer-armband till sina anställda. De är köpta på ungcancer.se. Så himla fint gjort tycker jag.

Kommentarer
Postat av: jawna

De armbanden är så fina! Måste beställa ett.

2014-02-10 @ 19:57:01
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0