Söndag.


Så var det söndag och jag har knappt gjort något idag. Jag tar en paus från allt pluggande. Det här med examensarbetet är så himla jobbigt. Allt skall definieras och ha en snävare inriktning. Så himla frustrerande och det blir liksom för mycket. Så nu tar jag en liten tankepaus och ska sätta igång med det nästa vecka igen. Igår var vi på födelsedagskalas för Caroline som fyllt 25! Det var barnkalastema och Carro hade gjort värsta tågtårtan. Jag har dokumenterat hela kvällen som ni skall få se senare. Men såhär såg jag ut igår i alla fall! Klänningen var den andra klänningen jag köpte till nyårsafton och fick istället följa med på fest igår. Imorgon börjar min praktik och jag är jättenervös. Önska mig lycka till! Nu skall jag fortsätta med min lediga kväll och titta på ett par avsnitt från Girls säsong 3. Trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Allan

Lycka till på praktiken! Hoppas den blir rolig och lärorik.

2014-01-19 @ 20:01:33

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0