Svalor.

I torsdags följde jag med min lillebror till Lund för att titta på Spykens musikal 2014. Dantes inferno hette den och var så himla bra.
 
Jag klädde upp mig kvällen till ära och bar denna fina klänning från Asos.com. Den är svart med vita svalor på och jag hade suktat efter den ett tag när jag såg att min kusin bar den på ett släktkalas. Då kunde jag helt enkelt inte hålla mig längre. Jag älskar dessa relativt enkla klänningar som är tajta upptill men med utsvängd kjol. Tur att Asos.com är en hel skattkammarö med sådana klänningar. Hur kvällen var får ni se i ett annat inlägg!

Kommentarer
Postat av: Uppsalatjej

Hej, hittade hit via Egoinas blogg och bara älskar dina klänningar. Den här har jag suttit och letat efter en timme nu på Asos men hittar den inte. Vet du om den är slut eller är jag bara blind? ;)

2014-03-24 @ 14:59:30

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0