En grilltisdag.

I tisdags var min femte lediga dag på raken och jag var mycket nöjd. Vi hade mammas och pappas hus helt för oss själva och det var väldigt fint väder. Så vi beslöt oss för att bjuda hem några syskon på middag! Jag hade på mig en 6 år gammal kjol kan jag berätta.
 
Ganska nöjd med den här utsikten måste jag medge.
 
Vi bestämde oss för att grilla kycklingfilé, majskolvar och svamp.
 
Sös var grillmästare! Här ser man hennes nya tatuering dessutom som nästan är klar! Får visa den lite närmare en annan gång.
 
Casper var nöjd med sommarvädret.
 
Så anlände Dans syskon och brorsbarn.
 
Vi satte oss för att äta.
 
Till efterrätt åt vi glass med topping, tittade på Allsång på Skansen och pratade. En bra grilltisdag minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0