Vecka 28.

Oj vad jag är seg idag! Jag håller på att skriva en oppositionsrapport som skall vara inlämnad på fredag och efter denna har jag inget annat att fixa inför redovisningen i augusti. Så skönt! Men tänkte att vi skulle titta lite på hur denna veckan kommer att se ut.
 
Måndag: Alldeles strax skall jag och Dan bege oss till Malmö. Han skall köpa en kostym till Nejas och Robins bröllop som är nästa helg och jag skall försöka hålla så hårt i mina pengar som möjligt.
 
Tisdag: Imorgon är jag ledig och skall skriva klart min oppositionsrapport!
 
Onsdag: Jobba på Din Sko 13-20.
 
Torsdag: Jobba på Din Sko 13-20.
 
Fredag: Jobba på Din Sko 13-20. Är det bara jag som ser ett mönster?
 
Lördag: Jobba på Din Sko 12-16.
 
Söndag: Jobba på Din Sko 13-16.
 
Så det är mestadels jobb denna veckan! Men det behövs verkligen. Jag har jobbat så lite på sistone så det är skönt att få lite mer tider. Nästa helg skall en av mina allra bästa kompisar gifta sig och jag är minsann brudtärna! Längtar så otroligt mycket. Men först skall vi ta oss igenom denna vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0