Svartvitt med knappar.

I tisdags jobbade jag på Skopunkten och gick runt och städade lite. Så tittade jag över till affären mittemot och såg en stor plansch på en modell med den finaste bikinin jag någonsin skådat.
 
Så fort jag hade rast rusade jag över och visste att min sommar kommer inte att bli perfekt utan denna bikini. Denna svartfita fina med 60-talssnitt och fyra knappar som prydligt dekorerar nederdelen.
 
Bikinin hittar man på KappAhl och kostar 249 pix då de nu har paketpris på sina badkläder.
 
Den skall jag bära framför mammas och pappas pool i sommar tillsammans med en högt uppsatt knut, Ray bans och en bra bok. Lite som Audrey Hepburn ungefär.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du kommer vara den vackraste tjejen på beachen, helt klart 😍👌

2014-05-09 @ 10:05:30
Postat av: Ingegerd

WoW, passar ju dig som "hand i handsken". Jättesnygg..!!

2014-05-09 @ 11:22:14
Postat av: Therése

Ååååh så jätte jätte jättefin!! :)

2014-05-09 @ 16:59:23

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0