Överraskningshäng för Amanda.

Eftersom jag låg på soffan hela onsdagen och torsdagen tyckte jag att det var dags att ta mig i kragen på fredagen. Men fy vad sjuk jag har varit, feber, snorig och hela paketet alltså! Men i fredags fyllde faktiskt Amanda hela 26 år och vi hade planerat ett litet överraskningshäng hemma hos henne. Så vi packade ihop våra presenter, ballonger, partyhattar, chips, ost och kex och en massa annat och promenerade hem till Amanda. Vi knackade på, skrek grattis och hon blev överraskad! Här har vi födelsedagsbarnet förresten!
 
Mia och Louise.
 
Bästa Jaana.
 
Så öppnade Amanda sina paket! Hon fick ett presentkort, nagellack, en väska, energidricka, öl och lite annat.

Fina Des!
 
Vi dukade upp allt snacks vi hade tagit med oss.
 
Och umgicks!
 
Vi lyssnade på musik, pratade världsproblem och när klockan inte var mer än halv tolv var det dags för mig att ta bussen hem. Jag kände nämligen hur jag började svettas och blev täppt i näsan igen, det brukar vara en ledtråd på att jag är påväg att bli dålig. Så medan de andra gick ut och dansade (vilket jag också var jättesugen på :( ) så åkte jag hem. Men det var en riktigt mysig fredagkväll och grattis igen fina Amanda!

Kommentarer
Postat av: jawna

Yaaaay! <3

2014-11-09 @ 17:40:43
URL: http://jawnas.blogg.se/
Postat av: Amanda

Åhhh. Fiiiiint!

2014-11-10 @ 22:09:40

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0