Helgen.

 
Detta är de enda två bilderna som jag tog i helgen. De är från igår när jag och Dan var hemma hos mamma och pappa. Där blev vi bjudna på kräftor, räkor, ost- och skinkpaj, klyftpotatis och mycket annat. Jag och Dan ordnade efterrätten som bestod av passionsfrukts- och mangomousse med grädde och mandarinklyftor. Idag har jag och Dan tagit det väldigt lugnt. Vi har tittat på TV, veckohandlat, tvättat, diskat och ätit pannkakor till middag. En alldeles lagom lugn söndag. Imorgon börjar jag mitt nya jobb och än så länge är jag inte nervös. Jag får helt enkelt ta det som det kommer och göra mitt bästa. Håll tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: Des

Det kommer gå himla bra asså :) Heja heja!! <3

2015-01-26 @ 07:08:11

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0