Vecka 23.

God morgon på er! Nu är det ju 1 Juni och allt! Är det inte dags för lite mer seriöst sommarvärme då? Annars är det måndag och det innebär veckans schema! Här har vi det:
 
Måndag: Jobba och titta på Game of Thrones. Jag och Dan har dessutom som tradition att laga storkok på måndagar så att man sedan kan ha med sig mat till jobbet resten av veckan. Så, det är vad vi skall syssla med.
 
Tisdag: Jobba, träna, osv osv.
 
Onsdag: På onsdag kommer ÄNTLIGEN lillebror Carl ner från Piteå och stannar heeeeela sommaren! Oh, vad glad jag är över det. Dessutom så är det ju inte vilken onsdag som helst utan Carl och Christoffer fyller hela 20 år! Så det skall givetvis firas efter jobbet.
 
Torsdag: På torsdag tar Dans ena brorsdotter Linnéa studenten. Så efter jobbet åker vi till Vellinge för att fira henne!
 
Fredag: Kan det bli en lugn fredag? Är det ens möjligt? På fredag har jag faktiskt inget inplanerat. Det är nog lika bra, jag behöver en lugn dag denna uppbokade vecka.
 
Lördag: På lördag skall vi fira Carl och Christoffers födelsedag med buller och bång! Släkten kommer över och vi skall ha himla trevligt.
 
Söndag: Vilodag! :)
 
Och det är ungefär hur denna vecka kommer att se ut. Något uppbokad som sagt, men det blir ni nog inte särskilt förvånade över. Trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0