Vecka 7.

God morgon! Hoppas att ni har haft en bra helg. Det är måndag och vi börjar dagen som vanligt med veckans schema.
 
Måndag: Ikväll efter jobbet skall jag först på ett spinningpass och därefter snabbt hem, duscha och börja laga mat. Ikväll kommer min lillebror Christoffer och hans flickvän Therese hem till oss på middag. Det är lite extra roligt att hitta på något på måndagar, då känns dagen inte lika tråkig.
 
Tisdag - Onsdag: På tisdag och onsdag skall jag inte göra något särskilt efter jobbet. Jag skall träna cxworx på onsdag och annars bara vara hemma. Skönt.
 
Torsdag: På torsdag har jag pilates och annars skall jag träffa Des, Jaana, Amanda och Johanna och gå på ett event på Vigårda vid centralen här i Malmö.
 
Fredag: På fredag är det after work på jobbet och Jenny, Cilla och Lina kommer och hälsar på. Skall bli roligt!
 
Lördag: På lördag skall jag och Dan åka till Lödde för att umgås med Elin och Andreas. Vi skall äta middag och ha mysigt!
 
Söndag: Vilodag! Det är ju en något inbokad vecka, så det skall bli skönt att bara ta det lungt på söndag.
 
Nu håller vi måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0