Favoriterna.

Hej! Jag har lite favoritgrejer här hemma som jag använder nästan varje dag och tänkte att det kan ju vara kul att visa upp.
 
Läppstift/Läppenna
Först ut är dessa två matta läppennorna från Isadora!
 
De är perfekt till vardags om man vill känna sig lite extra fräsch men liksom inte att det skall sticka ut för mycket. Jag har dem i färgerna Majestic Mauve som är lite mer mörkrosa och Bohemian som är lite mer neutral. Använder Bohemian flitigt till vardags, som ni ser på bilden.
 
Min kollega tipsade också om Isadoras matta läppstift "Perfect matt lipstick" i färgen Bare Bohemian. Det är verkligen den perfekta nyansen tycker jag! Inte för rosa och inte för neutral, utan någonstans där mitt emellan. Sitter som berget också.
 
Nagellack
När jag fyllde år köpte jag ett nytt nagellack från Essie till mig själv. Älskar deras nagellack och tycker att de håller väldigt bra. Detta heter Eternal Optimist, vilket jag kände passade mig bra. I den perfekta ljusrosa nyansen.
 
Örhängen
Jag har också en del nya örhängen från Edblad som jag fick i födelsedagspresent av Regina och Frédéric, Carl och Alice och Lars och Lina. Alla i roséguld. Äääälskar dem.
 
De längst ut till höger köpte jag till mig själv dock.
 
Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Saraw

Gillar verkligen ditt inlägg 😍 👍 Kul med tips vad som är bra produkter. Vardags lyx är fint 😊

2017-04-01 @ 21:01:15

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0